تدوین دستورالعمل مقاوم سازی ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی در برابر زلزله


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 شهريور 1398
بازدید : 58
نویسنده : افزیر

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستورالعمل مقاوم سازی ساختمان های این دانشگاه در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله درحال تدوین است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر اقبال شاکری گفت: موضوع مقام سازی ساختمان ها در برابر زلزله یک نیاز فوری است و در گذشته نیز در دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شده است.

وی افزود: دستورالعمل مقاوم سازی ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر عمران دانشگاه درحال تدوین است و به تمامی واحدهای دانشگاه ابلاغ خواهد شد.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: با تدوین این دستورالعمل برنامه داریم تمامی ساختمان های مربوط به این دانشگاه را بررسی کنیم و اگر ساختمانی نیازمند مقاوم سازی باشد، هزینه موردنیاز را برآورد و روند مقام سازی را آغاز کنیم.

شاکری اظهار داشت: ساختمان های جدید این دانشگاه بخصوص ساختمان سازمان مرکزی براساس نظارت دقیق و انتخاب پیمانکاران مقبول ساخته شده است و این ساختمان ها سازه هایی قابل اطمینان در برابر زلزله به شمار می روند.

منبع : دانشگاه آزاد اسلامی 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت مقاوم سازی افزیر و آدرس afzir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com